Analiza unei companii este o metoda des folosita in mediul de afaceri, pentru ca ajuta la proiectarea unei viziuni de ansamblu asupra firmei.
Lansam competitia “Compania anului 2016”.
Cu doua mari directi:
- Companie furnizoare de produse de curatenie,
- Companie furnizoare de servicii de curatenie.
Categorii:
- Companie locala: care deserveste unitatile administrativ teritoriale limitrofe (au granita comuna) cu unitatea unde are sediul social,
- Companie zonala: care deserveste maxim 20 de unitati administrativ teritoriale +/- Bucuresti,
- Companie nationala: care deserveste peste 21 de unitati administrativ teritoriale +/- Bucuresti.
Se vor analiza, in functie de directia companiei:
– echipamentele profesionale de curatenie minim 70% din dotarea companiei,
– utilizarea de solutii profesionale de curatenie minim 60% din consumabile
– tipul de contract de munca part time sau full time (pentru angajati),
– carnetul de sanatate al angajatului,
– scolarizarea angajatilor,
– existenta unei retele de distributie,
– existenta unei unitati de service in fiecare unitate administrativ teritoriala unde se comercializeaza echipamentul,
– clientii furnizorului vor completa un formular din care sa reiasa gradul de satifactie fata de compania furnizoare.
Taxa de inscriere 1.000 lei/companie pentru o singura directie. Gratuit pentru companiile partenere.
Termen limita de inscriere 31.08.2016.