Compania anului 2016

Analiza unei companii este o metoda des folosita in mediul de afaceri, pentru ca ajuta la proiectarea unei viziuni de ansamblu asupra firmei.

Lansam competitia “Compania anului 2016”.

Cu doua mari directi:

  1. Companie furnizoare de produse de curatenie,
  2. Companie furnizoare de servicii de curatenie.

 

 Categorii:

  1. Companie locala: care deserveste unitatile administrativ teritoriale limitrofe (au granita comuna) cu unitatea unde are sediul social,
  2. Companie zonala:  care deserveste maxim 20 de unitati administrativ teritoriale +/- Bucuresti,
  3. Companie nationala:  care deserveste peste 21 de unitati administrativ teritoriale +/- Bucuresti.

 

Se vor analiza, in functie de directia companiei:

– echipamentele profesionale de curatenie minim 70% din dotarea companiei,

– utilizarea de solutii profesionale de curatenie minim 60% din consumabile

– tipul de contract de munca part time sau full time (pentru angajati),

– carnetul de sanatate al angajatului,

– scolarizarea angajatilor,

– existenta unei retele de distributie,

– existenta unei unitati de service in fiecare unitate administrativ teritoriala unde se comercializeaza echipamentul,

– clientii furnizorului vor completa un formular din care sa reiasa gradul de satifactie fata de compania furnizoare.

 

Taxa de inscriere 1.000 lei/companie pentru o singura directie. Gratuit pentru companiile partenere.

 

Termen limita de inscriere 31.08.2016.